امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 
امروزه با شیوع" آلزایمر" توصیه اکثر پزشکان جلوگیری افراد این بیماری است با این منبع پروتئین حافظه تان را تقویت کنید تا از این بیماری جلوگیری شود.

دکتر پیام فرهبخش متخصص تغذیه گفت: تخم مرغ به دلیل وجود پروتئین و آنتی اکسیدان برای تقویت حافظه بسیار مفید است.

وی افزود: برای سالمندان اگر بصورت متوسط هفته ای 2 تا 3 عدد تخم مرغ مصرف شود به شرطی که بیماری خاصی نداشته باشند باعث تقویت حافظه شان می شود و در بقیه ی سنین روزی 1 عدد توصیه می شود.

وی ادامه داد: تخم مرغ برای کسانی که کبد چرب دارند یا بیماران قلبی و عروقی و یا افرادی که حساسیت دارند و همچنین کودکان زیر 1 سال توصیه نمی شود.

دکتر فرهبخش خاطرنشان کرد: بدلیل اینکه تخم مرغ یک منبع کامل پروتئینی است می تواند به عنوان یک واحد گوشتی برای افراد حساب شود.



فراموش نکنید که انار، مواد مغذی بسیاری دارد؛ یعنی در هر ۱۰۰ گرم از این میوه ۲۴۰ میلی‌گرم پتاسیم، ۳ گرم فیبر، ۱۳میلی‌گرم ویتامین c، ۸۰ درصد آب و ۵۰ کیلوکالری انرژی یافت می‌شود.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:انبه, :: 22:13 ::  نويسنده : امیرحسین

انبه؛ میوه ای برای تقویت بینایی است. انبه یک میوه گرمسیری است و اولین بار در هندوستان و نواحی استوایی کاشته شد. در نواحی استوایی درخت انبه چندین بار در سال بار می دهد.

انبه نه تنها میوه خوشمزه ای است، بلکه غنی از ویتامین، املاح و آنتی اکسیدان  هاست. دارای فیبر زیادی است، ولی کالری و سدیم  آن کم است.  فاقد کلسترول  و چربی اشباع است.

انبه یکی از منابع غنی ویتامین A  است. همچنین دارای مقادیر کافی ویتامین C، ویتامین B، پتاسیم، کلسیم  و آهن  است. ویتامین A  در تقویت بینایی چشم  و حفظ سلامتی دندان ها، پوست، استخوان، غشاهای مخاطی و بافت های نرم بدن نقش مهمی دارد.

نصف میوه ی انبه ی متوسط معادل یک واحد میوه است و70 کالری انرژی دارد. طعم انبه رسیده و تازه شبیه مخلوطی از طعم هلو و آناناس است و بسیار آبدار و خوشمزه می باشد.

 

خواص و اثرات سلامتی انبه:

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


تمشک میوه‌‍‌ای که دارای خواص درمانی بسیار زیادی است.

مطالعات محققان استرالیایی حاکی از آن است که برخی از میوه‌ها از جمله تمشک دارای خواص درمانی زیادی هستند.

این میوه به کاهش خطر ابتلا به سرطان، چاقی و بیماری‌های قلبی و عروقی کمک می‌کند و حتی در افزایش قدرت باروری هم موثر است.

این میوه به دلیل داشتن چربی و کالری کم در برنامه غذایی افراد باید گنجانده شود.

تمشک با داشتن مقادیر بالا از آنتی اکسیدان‌ها در کاهش ابتلا به سرطان موثر است. همچنین حاوی مقادیر زیادی از مواد معدنی مانند منگنز، مس و آهن است.

این میوه روند پیری را کند می‌کند و برای مبارزه با افسردگی و سایر اختلالات خلق و خوی بسیار موثر است.



در مراسمی که عصر امروز در هتل مندرین کوالالامپور برگزار شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا برترین‌های قاره کهن را معرفی کرد که در این گردهمایی سهم فوتبال ایران در دریافت عناوین برترین هیچ نبود.

نگاهی به نفرات برتر سال 2013:

جایزه الماس آسیا:

دکتر چونگ مونگ جون

جایزه رویای AFC:

فدراسیون فوتبال میانمار

جایزه فوتبال جوانمردانه:

فدراسیون فوتبال چین

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


الف رمزي سرمربي تيم ملي انگليس كه در جام جهاني 1966 به قهرماني رسيد پس از پايان بازي برابر آرژانتين به سرعت درون زمين دويد.

جام جهاني به عنوان نماد برتر فوتبال در جهان همواره مملو از اتفاقات و حوادث نادر بوده است.مطلب زير حاصل تحقيق در ميان فيلم ها،مقالات،كتاب ها و روزنامه هاي مختلف است:

 Alf Ramsey

الف رمزي سرمربي تيم ملي انگليس كه در جام جهاني 1966 به قهرماني رسيد پس از پايان بازي برابر آرژانتين به سرعت درون زمين دويد.اين اقدام رمزي براي ابراز خوشحالي نبود بلكه او مي خواست از تعويض لباس بازيكنانش با حريف جلوگيري كند.رمزي در مصاحبه خود گفت: با حيوان ها لباس عوض نمي كنيم!



ادامه مطلب ...


بیوگرافی احسان علیخانی

نام: احسان علیخانی
زادروز : ۱۵ آبان ۱۳۶۱
محل تولد: تهران
تحصیلات : کارشناسی در رشتهٔ مدیریت بازرگانیاز دانشگاه دانشگاه تهران
پیشه : تهیه‌کننده ، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان، کارگردان
سال‌های فعالیت: از سال ۱۳۷۹ دستیار کارگردان، از سال ۱۳۸۱ کارگردان ، از سال ۱۳۸۳ مجری تلویزیونی

درباره احسان علیخانی :
• در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون – برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد
• در دوران دبیرستان یک سال در تیم نوجوان پرسپولیس و ۱ سال سایپا بازی کرد و بعلت ۳ بار شکستگی پا دیگر قادربه بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

• برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر
• سال ۱۳۷۹ با رتبه ۷۷۰ با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد
• در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه

• سال ۸۱ بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه ۱ شد
• سال ۸۲ خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد
• برنامه های نظیر قله های افتخار – صبح بخیر ایران – باشگاه مهرورزان – ایران ما – پسرای ایرونی
• سال ۸۳ به شبکه ۳ رقت با برنامه صبح آمد – مسابقه رباط ها
• سال ۸۴ جزر و مد – سال ۸۵ جزر و مد

• کارگردانی ۲ دوره جشن قهرمان قهرمانان
• کارگردانی ۲ دوره جشن سالگرد شبکه ۳

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:هومن برق نورد, :: 14:29 ::  نويسنده : امیرحسین

هومن برق نورد

هومن برقنورد از جمله افرادی است که رؤیای بازیگریاش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برقنورد در ابتدای سالهای جوانیاش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست. او با تلاش مداومش حدود بیست سال صحنههای تئاتر کشور را در نوردید تا آنکه با مجموعه «بیداری» به کارگردانی بهرام عظیمپور راهی تلویزیون شد. گفتوگوی ما با هومن برقنورد به بهانه بازی متفاوتش در مجموعه «ساختمان پزشکان» است؛ گرچه برقنورد معتقد است بازی متفاوتی ارائه نکرده و همچنان به راه همیشگی خودش ادامه داده است.

هومن برقنورد یکی از خوششانسترین بازیگرانی است که بازیگری را خیلی زود تجربه کرد و حدود بیست سال فقط در صحنههای تئاتر خوش درخشید.

این مسیر از رؤیا تا واقعیت چطور بود؟

در اینباره با شما موافقم. من در عرصه بازیگری خیلی خوششانس بودم و به خاطر این مسئله خودم هم خوشحال هستم. در دوران کودکی و نوجوانی به همراه خانواده، همیشه به تئاتر میرفتیم. به هر حال خانوادهام به تئاتر علاقهمند بودند و من هم همیشه همراه آنها به تماشای تئاتر میرفتم و جزو تماشاچیان تئاتر به حساب میآمدم. تا اینکه هجده ساله بودم که به همراه خانواده برای تماشای تئاتر «مریم و مرداویج» رفتیم و این تئاتر روحیه مرا تغییر داد. انگار تلنگری به من خورد و حس کردم چه اندازه بازیگری را دوست دارم و بازیهای خوب آن روزهای این تئاتر روی من تأثیر مثبت گذاشت.

خلاصه آنکه «مریم و مردآویج» مرا بازیگر کرد و من وارد عرصه تئاتر شدم و به جرأت میتوانم ادعا کنم که این تئاتر، زندگی مرا تغییر داد و روحیه بازیگری را در من زنده کرد.

چه کسی شمّ بازیگری شما را کشف کرد؟

 

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:جوش صورت,زیبایی, :: 14:25 ::  نويسنده : امیرحسین

درمان جوش با طب سنتی

بیماری‌های پوست یکی از مورد توجه‌ترین بیماری‌ها در بین بیشتر خانم‌ها و همچنین قشر جوان و نوجوان جامعه می‌باشد. یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی، جوش‌های پوستی می‌‌باشند. در این مقاله سعی بر آن داریم در ابتدا به بررسی تخصصی جوش از دیدگاه طب سنتی و سپس به روش‌های درمانی جوش‌ها از دیدگاه طب سنتی بپردازیم.

ماهیت جوش
از دیدگاه حکما پوست به عنوان یک اندام دفعی محسوب می‌‌شده است همچنین بدن دارای یک سری اعضای داخلی می‌‌باشد (اعضای داخلی بدن به اعضای رئیسه و اعضای غیر رئیسه تقسیم می‌‌شوند) و همه این اعضا از دیدگاه طب ایرانی دارای یک سری فضولات هستند که می‌‌بایست از طرق مختلف مانند مدفوع، عرق و یا ادرار دفع گردند. به همین دلیل اگر فردی دارای مشکلات داخلی باشد بطور مثال دارای یبوست باشد. راه دفعی ساده طبیعت (از راه مدفوع ) بسته شده است، در این زمان طبیعت بدن ما بدنبال راههایی دیگر برای دفع می‌‌رود و شاید بتواند مقدار کمی ‌‌از این دفعیات را از راه ادرار دفع کند اما به کرات دیده می‌‌شود افرادی که دارای یبوست می‌‌باشند به مشکلات پوستی نیز مبتلا می‌‌گردد و بنظر می‌‌رسد طبیعت دارد دفعیات را به سمت پوست منحرف می‌‌کند. پس ارتباط بین پوست و اعضا داخلی بدن مشخص است و ما می‌‌بایست جهت درمان، ابتدا اعضا داخلی را درمان کنیم، اگر فردی یبوست دارد ابتدا آن را بر طرف کرد، اگر فردی دچار اختلالات رحمی‌‌ و تخمدان مانند پی سی او باشد ابتدا می‌‌بایست به درمان اینها پرداخته شود و بالطبع پس از درمان این موارد، پوست به سلامت کامل خود خواهد رسید. دقیقا به همین دلیل می‌‌باشد که پزشکان پس از مشاهده اختلالات پوستی ابتدای امر به بررسی شرح حال اعضا داخلی بدن می‌‌پردازند. پس طبیب و درمانگری که می‌‌خواهد به درمان بیماری‌های پوستی بپردازد می‌‌بایست ابتدای امر به بررسی مسائل داخلی بدن بپردازد.

بقیه  در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:حائر, حسینی, کجاست؟!, :: 14:2 ::  نويسنده : امیرحسین

کربلا سرزمینی پر از رمز و راز و ناگفته هایی که هر کدام برای سعادت یک امّت کافی است!محرم تنها بهانه ای است برای پرداختن به اسرار کربلا وگرنه کل ارضٍ کربلا و کل یومٍ عاشوراست!

 

 

حائر حسینی چیست؟!

حائر در لغت از "حَیَر" گرفته شده است و به معنی گودالی است که آب در آن جمع می شود و حائر به مکانی گفته می شود که آب در آن جا جمع می شودو دوَران پیدا می کند.

 

قضیه از آن قرار است که:

متوکل عباسی در سال 236 ه.ق امر کرد که روضه مقدسه حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) را با زمین هموار کردند و برای زراعت، آب به آن بستند، امّا هر چه سعی کردند آب به قبر مقدس جاری نشد و آبها به روی هم برمی گشتند. امر کرد که گاو ببندند و شخم بزنند. امّا گاوها نیز قدم از قدم برنداشتند و این سبب حیرت خلایق شد. لذا آن زمین را "حائر" نامیدند.

 

لذا لازم است زائران کربلای حسینی(علیه السلام) به فتوای مرجع تقلید شان در مورد اماکن تخییر مراجعه نمایند اما کسانی که می خواهند عمل به احتیاط کنند نمازشان را باید شکسته بخوانند. زیرا تمام خواندن نماز افضل است و دارای فضیلت می باشد اما شکسته خواندن آن موافق احتیاط می باشد

 بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چرا برخلاف ضریح و مرقد امان دیگر، ضریح مرقد مطهر سیدالشهدا(ع) شش گوشه ساخته شده است.
در این باره روایت های گوناگونی وجود دارد. اما مجموع این روایت ها و آن چه نزدیک تر به منطق به نظر می رسد، آن چیزی است که شیخ مفید(ره) در کتاب «الارشادات» آورده است. او در بخشی از این کتاب نام ۱۷ نفر از شهدای بنی هاشم در روزعاشورا را ذکر کرده و  نوشته است:«آنان پایین پای آن حضرت در یک قبر (گودی بزرگ) دفن شدند و هیچ اثری از قبر آنان نیست و فقط زائران با اشاره به زمین در طرف پای امام ـ علیه السّلام ـ آنان را زیارت می‌کنند و علی بن الحسین ـ علیهم السّلام ـ (علی اکبر) از جملة آنان است.برخی گفته‌اند: محل دفن علی اکبر نسبت به قبر امام حسین ـ علیه السّلام ـ نزدیک‌ترین محل است.»
در بعضی از روایات دیگر از جمله کتاب «کامل الزیارات» جعفر بن محمد قمی هم آمده است: «امام سجاد ـ علیه السّلام ـ (با قدرت امامت و ولایت) به کربلا آمد و بنی‌اسد را سرگردان یافت، چون که میان سرها و بدن‌ها جدایی افتاده بود و آنها راهی برای شناخت نداشتند، امام زین العابدین ـ علیه السّلام ـ از تصمیم خود برای دفن شهیدان خبر داد، آن گاه به جانب جسم پدر رفت، با وی معانقه کرد و با صدای بلند گریست، سپس به سویی رفت و با کنار زدن مقداری کمی خاک قبری آماده ظاهر شد، به تنهایی پدر را در قبر گذاشت و فرمود: با من کسی هست که مرا کمک کند و بعد از هموار کردن قبر، روی آن نوشت: «هذا قبر الحسین بن علی بن ابی طالب الّذی قتلوه عطشاناً غریباً»؛ این قبر حسین بن علی بن ابی طالب است، آن حسینی که او را با لب تشنه و غریبانه کشتند.

بقیه  ذر ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


علامه محمد تقی جعفری
استاد علامه محمد تقي جعفري قدس سره به سال 1304 خورشيدي در شهر تبريز متولد شد و پس از تحصيلات عاليه علوم اسلامي در شهر تبريز، تهران، قم و نجف اشرف در محضر آيات عظام، ميرزا فتاح شهيدي، شيخ محمدرضا تنكابني، شيخ كاظم شيرازي، سيد عبدالهادي شيرازي، سيد ابوالقاسم خويي و سيد محسن حكيم كسب فيض نمود.
تا حال حاضر بيش از هشتاد اثر از آثار استاد به طبع رسيده است و چاپ بعضي از آنان همچون شرح مثنوي در 15 جلد مكرر را تجديد گرديده است. ضمناً تحت نظارت ايشان و طي 12 سال كاملترين كشف الابيات مثنوي مولوي در 4 جلد رحلي تحت عنوان «از دريا به دريا» منتشر شده است.
از آثار برجسته ايشان شرح و تفسير بر نهج البلاغه مي باشد كه 27 جلد آن به زبان فارسي چاپ و منتشر شده است. ديگر اثر نفيس استاد جعفري، در زمينه بررسي و مقايسه افكار مولانا با فلسفه ها و جهان بيني هاي شرق و غرب مي باشد كه تحت عنوان مولوي و جهان بيني ها چاپ شده است.

بقیه  در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:حیوانات, :: 13:25 ::  نويسنده : امیرحسین

اگرکرم خاکی را چند تکه کنیم ،هر قسمت به کرم خاکی جدیدی تبدیل میشود ،البته این نوع ترمیم پذیری را ستاره ی دریایی نیز دارد

گرگها هنگام خواب یک چشمشان را باز میگذارند

روباه مهربانترین مادر در میان حیوانات است

شیر های جوان هنگام رسیدن به ریاست گله ،بچه شیر ها را میکشند

هزارپا با ترشح مواد سمی ،قادر است بقیه ی حشرات اطراف خود را بکشد

 دمای هوا در نر یا ماده شدن نوزاد خزندگان موثر است ،ومیزان شوری اب برجنسیت برخی ماهی ها اثر دارد

نهنگ تنها حیوانی است که عاشق میشود! ،البته نه عاشق ظاهر یا قیافه ی نهنگ دیگر بلکه عاشق صدای ان میشود

خرگوش حیوانی کاپروفاژ است، یعنی مدفوع خود را میخورد

لک لک ها تک همسرند و معمولا تمام عمر خود را فقط با یک لک لک سپری میکنند

روش دفاعی صدفهای دو کفه ای در برابر عوامل خارجی که به درون صدف نفوذ میکنند ،این است که مواد لزجی اطراف جسم خارجی ترشح میکنند و ان را به مروارید تبدیل میکنند

  کوچکترین پرنده ی جهان مرغ مگس است

عقرب ۱۱-۷ چشم دارند و میتوانند ۳سال بدون غذا زنده بمانند !  

عنکبوتی بنام  بیوه ی سیاه بعد از جفت گیری عنکبوت نر را میخورد!!

اولین جانور خشکی زی در کره ی زمین ،نوعی عقرب بود

نهنگها با امدن به ساحل خود کشی میکنند

کفتارها قوی ترین ارواره های جهان را دارند و قادرند با ان حتی استخوانها را به راحتی بجوند وبخورند

قورباغه ماده در فصل تولید مثل به صدای نرها گوش میدهد وصدای هر کدام را که پسندید به عنوان جفت خود برمیگزیند

اهو و گوزن برای درمان زخم بدنشان روی خزه ها میخوابند ،چون خزه دارای نوعی انتی بیوتیک است

پستانداران بجز (انسان ومیمون )رنگها را به درستی تشخیص نمیدهند

رو باه همه چیز را خاکستری میبیند

مورچه ها به سمت راست خود میمیرند

گرگها برای حل مشکلات گوارشی خود ،گزنه میخورند

دو نوع درخت شبیه انسان است یعنی اگر سرش قطع شود میمیرد ،نخل و اورسک

اگر اکسیژن هوا زیاد میشد حشرات بزرگتر میشدند!

معنی واژه ی کانگورو یعنی من نمیدانم

در اعماق اقیانوس موجودات بسیار ریزی زندگی میکنند که از خود نور تولید میکنند

 اگرموهای سبیل گربه را بکنیم نمی تواند تعادل خود را حفظ کند چون عامل حفظ تعادل بدن گربه موهای سبیلش هستند

یرگرفته از سایت http://samere113.blogfa.com/



دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:فضیلت و خواص سوره طه, :: 13:19 ::  نويسنده : امیرحسین

طه،بيستمين سوره قرآن است كه مكي و 135 آيه دارد.
در فضيلت اين سوره از پيامبر اكرم صلي الله و عليه و آله و سلم نقل شده: «به كسي كه سوره طه را قرائت كند، در روز قيامت ثواب همه مهاجران و انصار اعطا مي شود». 1
همچنين از ايشان روايت شده كه فرمودند: «خداوند تعالي دو هزار سال پيش از آفرينش حضرت آدم عليه السلام، سوره «يس و طه» را قرائت فرمود، هنگامي كه فرشتگان الهي آن را شنيدند گفتند: خوشا به حال امتي كه اين سوره ها بر آنها نازل شده است و خوشا به حال كساني كه اين سوره ها را درون خود جاي داده اند و خوشا به حال كساني كه زبانشان به تلاوت آيات  سوره ها مترنم است. 2
 از اسحق بن عمار روايت شده كه حضرت صادق عليه السلام فرمودند: «خواندن سوره طه را ترک نكنيد زيرا خداوند آن را دوست مي دارد و هركس آن را بخواند او را نيز دوست خواهد داشت و هر كه بخواندن آن مداومت كند خداوند در روز قيامت نامه عملش را به دست راست او دهد و از كردار او در اسلام حساب سخت نكشد و آنقدر به او پاداش عطا فرمايد تا خشنود گردد.»3
 آثار و بركات سوره
1) گرفتن جواب مثبت در خواستگاري
 از پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و سلم نقل شده: « هر كس سوره (طه) را بنويسد و در پارچه سبزي قرار داده و به خواستگاري برود،خواستگاري اش رد نمي شود و حاجتش برآورده مي شود ..»4

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:قران,ایات, :: 13:16 ::  نويسنده : امیرحسین

آیاتی حکیمانه از قرآن کریم

اگر این قرآن را بر کوه نازل می کردیم ، او را از ترس خدا خاشع و متلاشی شده می دیدی. حشر آیه ۲۱

 

***************************

ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ هاى نفس او را مى‏ دانیم، و ما از شاهرگ (او) به او نزديكتريم ! ق آیه ۱۶

 

***************************

بسا چیزى را ناخوش داشته باشید كه آن به سود شماست و بسا چیزى را دوست داشته باشید كه به زیان شماست، و خدا مى ‏داند و شما نمى ‏دانید. بقره آیه۲۱۶

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


همسر حضرت عباس (ع) که بود و آیا ایشان فرزند هم داشتند و آنها در کربلا بودند؟ چگونه از دنیا رفتند؟
حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام و روحی فداه، با دختری به نام «لبابه» ازدواج نمود.لبابه، دختر «عبیدالله بن عباس»، پسر عموی پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) بود. مادر لبابه، «ام حکیم جویری» نام داشت که «دختر خالد بن قرظ کنانی» بود.

نه تنها پدر و مادر لبابه هر دو اهل ایمان و فضل بودند، بلکه شخص خانم لبابه نیز از با تربیتی که در خانه والدین و سپس خانه‌ی حضرت عباس (ع) یافته بود، خود از بزرگان اهل فضیلت به شمار می‌آمد.
ظاهراً آن حضرت در سن بیست سالگی با خانم لبابه ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو پسر به نام‌های «عبیدالله و فضل» بود و البته در برخی تواریخ از دو فرزند دیگر به نام‌های «محمد و قاسم» نیز نام برده‌اند. و اسنادی دال بر شهادت محمد در کربلا وجود دارد. و برخی اقوال دیگر تأکید دارند که فرزندان ایشان هیچ کدام در کربلا حضور نداشتند. هیچ سندی دال بر این که همسر ایشان در کربلا حضور داشته باشد نیز وجود ندارد، مضافاً بر این که نام ایشان جزء اسرای کربلا نیز ثبت نگردیده است.


بنا بر اسناد تاریخی، لبابه سال‌ها پس از شهادت همسرش، به عقد فرزند امام حسن علیه‌السلام به نام «زید» درآمد و از این ازدواج فرزند دختری به نام «نفیسه» به دنیا آمد و برخی اقوال فرزندی به نام «حسن» را حاصل دیگر این ازدواج می‌دانند و معتقدند «حسن بن زید» فرزند حضرت عباس (ع) نیست، بلکه نوه‌ی امام حسن علیه السلام است.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


محمدجواد ظریف و وزرای امور خارجه 1+5 صبح امروز توافقنامه هسته‌ای ژنو را  در مقر اروپایی سازمان ملل امضا کردند.گفتنی است، پس از چند دوره مذاکرات سخت و فشرده ایران و 1+5 اوایل بامداد امروز به توافق رسیدند.



یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:نماز,سلام, :: 15:40 ::  نويسنده : امیرحسین

سلام به همه عزیزان خوش وقت ! اونایی که نمازشون رو سر وقت و به موقع میخونن ، براتون هدیه دارم ؛ تا حالا گمان نکنم کسی بهتون گفته باشه ، دعاهای زیادی هستن که میتونید تو قنوت نماز ازشون استفاده کنید

47 تا دعای خوشگل و زیبا و پرمحتوا برای شما ، تو قنوت نمازهاتون استفاده کنید ، حیفه از دست بره ، برای منم دعا کنید


بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:گناه, :: 15:33 ::  نويسنده : امیرحسین

برگرفته از سایت هوای جمکران



یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:قران,سجده,سوره های سجده دار, :: 15:31 ::  نويسنده : امیرحسین

{{بسـم الله الرحمـن الرحیـم}}

((دانستنیهای قرآن کریم(قسمت پنجم)))

سجده های واجب در قرآن

1- آیة 15 سورة سجده

2- آیة 37 سورة سجده

3-آخرین آیة سورة نجم

4-آخرین آیة سورة علق

 

1-فرهنگ و دانستنیهای قرآن کریم(مجید روح پرور)منبع سایت:www.mahdaviblog.blogfa.com



درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 1860
بازدید کل : 175950
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

Alternative content