امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 



به همه جواب می دهیم
عجمی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) درباره معجزات دیده شده از حضرت در مدت خدمتش در حرم قدس رضوی می گوید: معجزات امام رأفت و مهربانی فراوان است. معجزات حضرت باید بررسی و بعد ثبت شود تا بتوان آن را اعلام نمود. فردی از آمریکا تماس گرفت و گفت: گوشی را به طرف آقا بگیرید. مدتی گذشت و دوباره تماس گرفت و گفت: خانه ام آتش گرفته بود و فقط می توانستم تماس بگیرم و از آقا کمک بخواهم و الان آتش مهار شده است و تماس گرفته ام تا از آقا تشکر کنم. "هر که بر درگه‌اش آید نرود دست تهی" این از عنایات امام رضا (ع) است. بهترین خواسته های ما در میلاد امام رضا(ع) این است "هرگز نگویمت بیا دست من بگیر/ گویم گرفته ای ز عنایت رها نکن".


تمام اتفاقات در یک لحظه رخ داد
علی ماشی از خادمان حرم قدس رضوی (ع) درباره معجزاتی که در حرم مطهر امام (ع) دیده برایمان می گوید: در آذرماه سال 1383 مفتخر به پوشیدن لباس دربانی حضرت شدم و از ایشان خواستم عنایتی کند و یکی از معجزات خودش را به من نشان دهد. مدتی بود که خدمت برایم عادی شده بود و می خواستم برای اطمینان قلبم ایشان عنایتی کنند. ساعت 10صبح بود. ساعت شیفت من رو به پایان بود. باران می آمد و عطر خاصی در حرم پیچیده بود. شنیده بودم اگر معجزه ای شود مردم به دنبال شخص شفا یافته می روند تا قطعه ای از لباس او را برای تبرک ببرند، اما من تا آن روز اتفاقی به این شکل ندیده بودم. تمام اتفاقات در یک لحظه رخ داد. در وسط صحن یکی از همکارانم داد می زد برادر علی کمک نمی کنی؟!

نگاه کردم و دیدم کودکی در بغلش است و به آرامی از پنجره فولاد جدا شد تا کسی او را نبیند و حرکت کرد تا به آن سمت صحن رود. وسط صحن مردم فهمیدند و همگی هجوم آوردند تا قطعه ای از لباس این کودک را برای تبرک با خود ببرند. سمت دوستم رفتم و کودک را از او گرفتم و به جایی بردم. سپس از مادرش پرسیدم موضوع چیست و او بعد از 10 دقیقه گریه کردن گفت: قلب بچه ام از کودکی بزرگ شده و شش ماهش است. دکترها جوابش کرده اند و آورده ایم این جا یا حضرت رضا (ع) خوبش کند، یا جسدش را همین جا دفن کنیم. از مادرش پرسیدم پرونده پزشکی همراهت داری؟! پرونده اش را نگاه کردیم و دیدیم مشکلش اساسی بوده، از پله های اتاق پایین آمدم.

در "ایوان طلا" یکی از خادمان حرم دختر سه ساله کوچکی در بغلش بود و تمام زائران دنبال او می دویدند. کمکش کردم و کودک را در اتاق آگاهی بردیم تا آسیبی به او نرسد. با لحنی خاص از پدرش پرسیدم: چه شده؟! و او پاسخ داد: در حال بازی کردن بود و سماور آب جوش بر رویش ریخت. گوشت یک پارچه ای بر روی صورتش در آمده بود و معالجه نمی شد. برای شفا یافتم به حرم امام رضا (ع) آوردیم و پس از شفا یافتن هیچ علامت و نشانه ای از آن لکه بزرگ در صورت دخترم نیست. پدرش باور نمی کرد. دیده بودم نابینا و فلج شفا پیدا می کند، اما این گونه معجزه خیلی عجیب بود. صورت دختر می درخشید.


گل مریم کنار ضریح
مرتضی اشکفتی از خادمان حرم قدس رضوی (ع) درباره معجزات در مدت خدمتشان در حرم قدس رضوی توضیح می دهد: اولین جلسه ای بود که روضه رضوی (ع) فضای کنار ضریح مقدس شستشو می شد. در مراسم حضور داشتم و مشغول صحبت کردن با حضرت شدم. مادرم از قبل سنگ کلیه داشت و قابل دفع نبود و نیاز به عمل کردن داشت. به حضرت گفتم: مادرم بیمار است و بعد یکی از شاخه های گل مریم کنار ضریح که هر روز عوض می شود و به مردم داده می شود را برای مادرم به خانه بردم. مادرم گل را بو کرد و بعد از آن بسیار گریه کرد. صبح از خواب بیدار شدم و مادرم گفت: معجزه شده و سنگ کلیه ام دفع شده است. پدرم گفت: امکان ندارد. مادرم آزمایش انجام داد و دیگر هیچ سنگی در کلیه اش دیده نشد. 9سال از آن ماجرا می گذرد و پس از آن ماجرا دیگر مادرم مریض نشد.

دوستی دارم که فرزند شهید است و روزی به حرم آمد. معجزه را قبول نداشت. برایش دلیل می آوردم و می خواستم برایش اثبات کنم که معجزه وجود دارد. در حال صحبت کردن بودیم که حرم شلوغ شد و خانمی که شفا پیدا کرده بود را به سمت آگاهی می بردند تا آسیبی نبیند و بررسی کنند تا واقعیت را بفهمند. در اتاق با کلامی منقطع می گفت: سال ها بود نمی توانستم صحبت کنم. داخل حرم نشسته بودم، نوری در گلویم وارد شد و الان می توانم صحبت کنم. خوشحال بود و مانند بچه ای که تازه می خواست صحبت کند، سخن می گفت. به دوستم گفتم امام رضا (ع) کرامتش را به تو نشان داد!

ماجرایی را نیز دوستم خادم حرم رضوی برایم گفت: فردی در ایالت متحده دوره خلبانی را گذرانده بود و می خواست مدرکش را بگیرد و خیلی آشفته بود. ایرانی در آنجا از او سؤال می پرسد چرا این قدر آشفته هستی و جواب می دهد: همسری دارم که بیمار است و پزشکان نتوانسته اند بیماری اش را تشخیص دهند و الان در بستر است و کاری از من بر نمی آید. آن فرد می گوید: دکتری را در ایران و شهر مشهد با نام "دکتر رضا" می شناسم و هر کسی پیش او می رود، مریضش خوب می شود. فقط با خودت قرار بگذار تا اگر همسرت خوب شد، هدیه ای به او بدهی. در هواپیما می نشیند و با خودش قرار می گذارد تا اگر همسرش سالم شد، هدیه ای به دکتر رضا بدهد.

به خانه می رسد و همسرش را سالم می بیند و ماجرا را از او می پرسد و همسرش می گوید: دکتر رضا خانه‌مان آمد و گفت هدیه ای که همسرت می خواست به من بدهد را برایم بیاورد. این فرد به مشهد می آید و در خیابان امام رضا (ع) دور فلکه آب به دنبال مطب دکتر رضا می گردد و نمی داند حضرت حیات مادی ندارند. یکی از دوستان خادم حرم او را پیدا کرد و ماجرا را از او سؤال کرد و او گفت: آمده ام از دکتر رضا تشکر کنم که همسرم را مداوا کرده است. خادم می فهمد و او را داخل حرم می آورد و او را جلوی ضریح می برد و می گوید دکتر رضا این جا هستند. آن فرد می رود و حضرت را زیارت می کند و در بازگشت به دوست خادم‌ام می گوید: دکتر رضا را دیدم و تمام مشکلاتم را به او گفتم و هدیه ام را به او دادم و ایشان قبول کردند تا همه مشکلاتم را حل کنند



جابر از امام باقر علیه السلام در فضیلت سوره های مسبّحات (سوره هایی که با کلمه سَبَّح یا یُسَبِّح شروع می شود) روایت کرده است: هر کس همه سوره های مسبّحات را قرائت کند پیش از آن که بمیرد حضرت قائم علیه السلام را درک می کند و اگر بمیرد در جوار رسول خدا صلی الله علیه وآله و سلم خواهد بود. ( 1. ثواب الاعمال ص148)

فضیلت سوره های مُسَبَّحات

به منظور تشویق و ترغیب معنوی برای قرائت این هفت سوره نورانی، به بیان برخی فضایل و پاداش های ویژه قرائت این سور به نقل از دو تفسیر مجمع البیان و نمونه پرداخته می شود. البته باید دانسته شود که " پاداشها و فضیلتهائى که براى سوره هاى قرآن بیان شده هرگز براى خواندن تنها نیست ، بلکه خواندنى است که توأ م با تفکر و اندیشه ، و سپس الهام گرفتن براى عمل بوده باشد. مخصوصا در یکى از همین روایات مربوط به فضیلت این سوره میخوانیم فرق قلبه عند ذکر الوالدین : کسى که این سوره را بخواند و به هنگامى که به توصیه هاى خداوند در ارتباط با پدر و مادر در این سوره میرسد، عواطف او تحریک گردد و احساس محبت بیشتر نسبت به پدر و مادر کند داراى چنان پاداشى است . بنابراین الفاظ قرآن هر چند بلاشک محترم و پر ارزش است ، ولى این الفاظ مقدمه اى است براى معانى و معانى مقدمه اى است براى عمل.

 


بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:نماز,سلام, :: 15:2 ::  نويسنده : امیرحسین

در وصیت پیامبر (صلی الله علیه و آله) به حضرت علی (علیه السلام) آمده است :‌ سه چیز باعث پوشاندن گناهان است: آشکارا سلام کردن، طعام دادن، خواندن نماز شب در حالی که مردم خوابند.


«سلام کردن» یکی از سنت های اسلامی است که بسیار مورد تأکید قرار گرفته است. لازم است یک مسلمان این سنت حسنه اسلامی و دینی را زنده نگه دارد. اما سلام کردن هم مثل هر کار دیگری آداب و اصول خودش را دارد! این کار که سبب می شود میان برادران و خواهران دینی الفت و دوستی شکل بگیرد روش و آدابی دارد که بزرگان دینی آن را به روشنی طرح نموده اند تا هم از مزایای دنیوی و هم اجر اخروی آن برخوردار شویم و چیزی را از دست ندهیم ولو به قدر یک سر سوزن!


بقیه در  ادامه مطلب


ادامه مطلب ...




یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:نماز و ميدان مغناطيسي, :: 14:41 ::  نويسنده : امیرحسین

هرگز نمازت را ترک مکن
میلیون ها نفر زیر خاک....
بزرگ ترین آرزویشان باز گشت به دنیاست...
تا سجده کنند....
...و لو یک سجده!

 





باشگاه مادریدی 13 بازیکن در جام جهانی 2014 خواهد داشت و درصورتی که دل بوسکه از ایسکونیز دعوت به عمل بیاورد این تعداد به 14 خواهد رسید.

باشگاه مادریدی 13 بازیکن در جام جهانی 2014 خواهد داشت و درصورتی که دل بوسکه از ایسکونیز دعوت به عمل بیاورد این تعداد به 14 خواهد رسید. جام جهانی 2014 برزیل رویدادی تاریخی برای باشگاه رئال مادرید خواهد بود.این تورنمنت، تورنمنتی است که می تواند برای باشگاه رئال رکوردشکن باشد و شاهد حضور بیشترین تعداد بازیکنان از باشگاه مادریدی درطول تاریخ این باشگاه اسپانیایی باشیم. اگر مصدومیت ها دست از سربازیکنان رئال برداشته و سرمربیان هم به آن ایده های همیشگی شان وفادار بمانند، 13 بازیکن از باشگاه رئال مادرید در جام جهانی 2014 حضور خواهند یافت (البته به شرطی که سامی خدیرا نیز بهبود یافته وآلمان را در جام جهانی همراهی کند)واگر در نهایت دل بوسکه از ایسکو دعوت به عمل بیاورد، این تعداد به 14 بازیکن افزایش خواهد یافت.این به نحوی رکورد جالبی برای مادریدی ها محسوب می شود؛ چرا که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی 10 بازیکن از باشگاه رئال در جام جهانی حضور یافته بودند: ایگواین، کاکا، کاسیاس، آلبیول، ژآبی آلونسو، سرخیو راموس، آربلوا، فان در فارت، کریستیانو رونالدو و په په.

 در جام جهانی 2006 هم شاهد 10 حضور بازیکن از رئال در جام جهانی بودیم: روبرتو کارلوس، رونالدو، سیسینیو، روبینیو، کاسیاس، سالگادو، رائول، راموس، زیدان و بکام و جالب اینجاست که در جام جهانی 2002 کره وژاپن هم 10 بازیکن از رئال در جام جهانی حضور داشتند: روبرتو کارلوس، ژرمی، کاسیاس، الگرا، ائییرو، رائول، مورینتس، ماکه له له ، زیدان و فیگوباشگاه رکورددار در این زمینه آرسنال است که در جام جهانی 2006 آلمان، 16 نماینده داشت. چلسی هم در جام جهانی 2006، 14 نماینده داشت و حالا رئال مادرید در جام جهانی برزیل با رکورد میلان، بارسلونا و اینتر با داشتن 13 بازیکن در جامهای جهانی برابری خواهد کرد.



خيلي از بازيکنان قبل از ورود به زمين اقدامات جالبي انجام مي دهند که تصور مي کنند براي آنها خوش شانسي مي آورد.

1-بوسيدن سر طاس

يکي از آداب و رسوم مرسوم در تاريخ فوتبال بوسيدن سر طاس قبل از بازي است.

قبل از مسابقات جام جهاني لوران بلان کاپيتان تيم فرانسه به سمت فابيان بارتز دروازه بان تيم مي دويد و سر طاس او را مي بوسيد.فرانسه در آن سال يعني 1998 قهرمان جام جهاني و دو سال بعد قهرمان اروپا شد.

بقیه در  ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


ستاره مصدوم بارسا، پیش از دیدار امشب تیمش مقابل گرانادا، سومین کفش طلایش را به هواداران نشان داد.

لیونل مسی، ستاره مصدوم بارسا، پیش از دیدار امشب تیمش مقابل گرانادا، سومین کفش طلایش را به هواداران نشان داد.

او که فصل گذشته با به ثمر رساندن 46 گل، آقای گل لالیگا شد، توانست کفش طلای بهترین گلزن اروپا را هم به دست بیاورد.

مسی در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دور از میادین است و احتمالا تا پایان سال جاری میلادی نمی تواند برای آبی و اناری ها به میدان برود.

به همین دلیل شانس اش برای رسیدن به چهارمین کفش طلا در پایان این فصل کاهش پیدا کرده است. او همین حالا هم 8 گل از کریس رونالدو، صدرنشین جدول گلزنان لالیگا عقب است و با توجه به روند خوب ستاره پرتغالی، شاید حتی تا زمان بازگشت مسی این اختلاف دوبرابر شود.

عکس یادگاری بارسایی ها با کفش طلای مسی







شنبه 2 آذر 1392برچسب:امام علی,امام زمان,امام خامنه ای, :: 14:33 ::  نويسنده : امیرحسین



دانشمندان موفق شدند با ترکیب آب،‌ نمک و پروتئین همرتین کرم‌های دریایی خون مصنوعی بسازند.

دانشمندان موفق شدند با ترکیب آب،‌ نمک و پروتئین همرتین کرم‌های دریایی خون مصنوعی بسازند.

دانشمندان دانشگاه «بابش بویای» شهر کلوش (ترانسیلوانیا) در رومانی با ترکیب آب، نمک و پروتئین همریترین که از کرم های دریایی استخراج شده است، موفق به تولید خون مصنوعی شدند. خون مصنوعی بی رنگ است چون در آن هموگلوبین وجود ندارد.

پروفسور «رادو سیلاگی دومیترسکو» رییس گروهی است که به مدت شش سال بر روی این پروژه کار کرده است.

وی گفت: خون مصنوعی جایگزین دائمی نیست ولی به بدن فرصت یک روزه می‌دهد تا ذخیره خون خود را تولید کند.

آزمایش‌ها ثابت کرده است که خون مصنوعی در مقابل فشارهای فیزیکی و شیمیایی مقاومت می‌کند.

در موش‌های آزمایشگاهی نیز سطح مسمومیت در خون در نتیجه تزریق خون مصنوعی بالا نرفت و آن‌ را دفع نکردند.

با این حال آزمایش بر روی انسان قبل از یک تا دو سال آینده شروع نخواهد شد.

پروفسور رادو سیلاگی دومیترسکو افزود: نکته مشخصه این خون، استفاده از پروتئینی است که از کرم‌های دریایی استخراج شده است؛ این خون در مقابل فشارها مقاوم تر است.

پژوهشگران معتقدند این دستاورد ممکن است حتی بتواند به تولید خون فوری به صورت پودر منجر شود که با افزودن آب به آن بتوان به خون مصنوعی دست پیدا کرد.

این خون فوری برای سربازان در مناطق جنگی مانند افغانستان و در فوریت های پزشکی می تواند بسیار مفید واقع شود.



آرتروز زانو بیماری شایعی است که احتمالا خودتان یا یکی دو نفر از بستگان میانسال شما هم به آن مبتلا هستند.بیمارانی که مدام از درد شکایت می‌کنند و متاسفانه گاهی کار چندانی هم از دست پزشکان ساخته نیست، پس قبل از واقعه باید به فکر چاره بود.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 2 آذر 1392برچسب:خواص درمانی پای مرغ, :: 14:9 ::  نويسنده : امیرحسین

این بار و در این مطلب قصد معرفی یکی از غنی ترین منابع کلسیم و ویتامین D و همچنین معرفی خواص درمانی این ماده غذایی که شاید تا به همین امروز بسیاراز ما ها با شنیدن اسم آن مشکل داشتیم چه برسد به مصرف آن،خواهیم پرداخت. طبق تحقیقات انجام شده”پای مرغ” حاوی بسیاری ازپروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی و حیاتی است که بدن انسان قادر به تولید آنها نیست. از همین جهت به افرادی که دچار مشکلاتی مانند :خمیدگی که ناشی از کمبود کلسیم است، پوکی استخوان، آرتروز،نرمی استخوان(راشیتیسم) در کودکان و نوجوانان و بزرگ و عظیمسالان،روماتیسم،شکستگی استخوان و به طور کلی تغییرات ساختمانی در استخوانها و نیز اختلال عملکرد عضلانی ناشی از کمبود کلسیم و ویتامین D را می توان با ااستفاده از این ماده غذایی درمان کرد، که در ادامه به خواص درمانی و روش مصرف آن خواهیم پرداخت.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 2 آذر 1392برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : امیرحسین

Blatant Brainwashing Channel

کانالی که تابلوئه که میخواد مغزشویی کنه

تقدیمی از دوستان معترض غربی‌مون

پ,ن : حالا برو بشین پای برنامش بگو اخبارش واقعیه. کار بی دبلیوسی این هست که دو اخبار واقعی نشان بدهد برای جلب افراد ساده لو و در بین این دو اخبار یک اخبار دروغ برای مسموم کردن ذهن این ساده لو ها پخش میکنه و باتوجه به دیدگاه قبلی این ساده لو ها اون دروغ رو هم واقعی می پندارن. دقت کنین متوجه میشین.



شنبه 2 آذر 1392برچسب:شیطان پرستی,فراماسونری, :: 1:18 ::  نويسنده : امیرحسین



شنبه 2 آذر 1392برچسب:امام حسین (ع), :: 1:17 ::  نويسنده : امیرحسین



امیدوار ایم که این عاشورای ما و این روزهای ما، روزهای زنده ی حسینی باشد. این چنین می‌خواست و این چنین سفارش نمود.

گریستن و بر پا کردن مجالس کافی نیست. حسین [علیه السلام ] به اینها نیازی ندارد. حسین شهید راه اصلاح است.

«انی أرید الاصلاح فی امة جدی ما استطعت»

 پس اگر در جهت اصلاح امت جدش کوشیدیم، او را یاری رسانده‌ایم و اگر سکوت کردیم یا مانع اصلاح شدیم او را وانهاده‌ایم و یزید را کمک کرده‌ایم.



 



درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 2120
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 6692
بازدید کل : 182804
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

Alternative content